...

Oferta

Przeprowadzka Biura

Jakie są konsekwencję i trudności podczas przeprowadzki biura?

Zmiana siedziby biura zazwyczaj jest dość czasochłonna i wiąże się z poważnymi utrudnieniami w jej funkcjonowaniu. Najważniejsze jest tu zatem szczegółowe, wcześniejsze zaplanowanie działań, dobre przygotowanie oraz powierzenie realizacji usługi profesjonalistom. Firma Rutkowski Przeprowadzki ma na swoim koncie bardzo wiele udanych realizacji, dlatego też doskonale wiemy, jak sprawnie wykonać każdą tego typu usługę.

Standardowa relokacja biura obejmuje zniesienie mienia, załadunek i zabezpieczenie na samochodzie (wykorzystywane są tu koce izolujące i pasy mocujące) oraz rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce. Możliwe jest także zamówienie usługi kompleksowej przeprowadzki biura, która oprócz czynności podstawowych obejmuje także demontaż i montaż mebli, pakowanie oraz dodatkowe zabezpieczenie mienia folią stretch, folią bąbelkową lub kartonem falistym.

W przypadku dużych realizacji, jesteśmy w stanie dostosować gabaryty i ilość samochodów oraz liczebność ekipy przeprowadzkowej do wymagań klienta, skracając tym samym całkowity czas trwania usługi. Nasza firma oferuje także oględziny, doradztwo i całościową wycenę zlecenia.

Schemat przeprowadzki biura:

1. W pierwszym kroku należy opróżnić wszystkie szafki i szuflady a dokumenty i wszystkie akcesoria biurowe pakować w kartony. Dokumentacja powinna być pod ścisłą ochroną, dlatego warto wyznaczyć jedną osobę, która zajmie się jej przypilnowaniem.

2. Meble można rozkręcić albo ofoliować w całości. Przed foliowaniem warto wyjąć szuflady albo okleić je taśmą. Na rogi mebli można założyć specjalne narożniki ze styropianu lub plastiku albo prowizoryczne zabezpieczenia z kawałków kartonu.

3. Szczególnie ostrożnie należy traktować komputery, monitory, drukarki i inny sprzęt elektroniczny. Każdy element powinien być owinięty kilkukrotnie folią bąbelkową, zaklejony taśmą i umieszczony w kartonowym pudełku.

4. Wszystkie kartony trzeba zaznaczyć, aby było wiadomo, co się w nich znajduje i w jakiej kolejności należy je załadować na samochód.

5. Wyposażenie najlepiej pakować rodzajami, czyli razem drobne akcesoria, osobno dekoracje, w innych pudełkach wyposażenie kuchni itd. Przedmioty z podobnej kategorii mają zwykle podobne cechy (szczególne materiał wykonania), więc łatwiej będzie je razem spakować.

6. Każdy pracownik powinien zająć się pakowaniem rzeczy ze swojego miejsca pracy. Osoba zarządzająca przeprowadzką może zadbać o zapakowanie rzeczy wspólnego użytku.

Nasza ekipa wykonuję pracę w miastach: Warszawa, Piaseczno, Legionowo, Marki, Kobyłka, Zielonka, Wołomin, Wyszków, Pułtusk i regionie. Jeśli Twoje miasto nie jest wymienione zadzwoń i dowiedz się, czy możemy dojechać!

Przeprowadzka biura

Najważniejsze etapy przeprowadzki:

  • Doradztwo z zakresie planowania i przygotowania do przeprowadzki
  • Montaż/demontaż
  • Pakowanie
  • Dodatkowe zabezpieczenie
  • Dostosowanie ilości samochodów i liczebności ekipy przeprowadzkowej do wymogów klient
  • Zniesienie mienia
  • Załadunek i zabezpieczenie na samochodzie
  • Wniesienie mienia

Koszt każdej przeprowadzki biura ustalany jest indywidualnie z klientem przed wykonaniem usługi, w celu wyceny lub umówieniu się na spotkanie podczas, którego zostanie wykonana wycena, skorzystaj z zakładki kontakt.

Sprawdź nasze inne usługi w zakładce oferta.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.